„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Muzica pe bune, distractie la maxim cu Sean Paul



By  Daniel     miercuri, mai 16, 2018    Etichete:,,,, 

Cand am aflat despre concertul lui Sean Paul de pe data de 23 Mai, am fost foarte
entuziasmat, pentru ca la ultimul sau concert nu am avut ocazia sa particip, nu aveam mai
deloc timp liber, eram cu facultatea si cu munca in acelasi timp.

Am aflat saptamana trecuta de concertul lui Sean Paul ca va avea loc la Arenele Romane din Bucuresti pe 23 Mai si acum cred ca am ocazia ideala pentru a participa, deoarece ultima data nu a
m
avut timp sa ma deplasez. Va recomand sa participati la concertul lui Sean Paul, sa nu ratati
aceasta ocazie cum am facut eu si sa profitati la maxim de aceasta oportunitate de a va
distra alaturi de Sean Paul.

In plus, in deschiderea concertului Sean Paul vor canta Faydee, Fly Project si Simona Nae, iar
after party-ul va continua pana dimineata cu Partydul Kiss FM si DJ Vibe Drops. Va invitam sa
ascultati muzica de inalta calitate si sa petreceti la maxim seara de 23 mai alaturi de noi.

Biletele se pot procura online de pe IaBilet.ro, dar ar fi bine sa va grabiti deoarece biletele se
vand ca painea calda,iar la intrare biletele pot fi mai scumpe decat pe site, pretul acestora
variaza in functie de categorie, la categoria 1 pretul este de 249 lei, la categoria 2 pretul este
de 179 lei, iar la categoria 3 pretul este de 99 lei.
Haideti in numar cat mai mare sa ne distram la maxim cu Sean Paul!

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube