„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Idee de cadou: tricou personalizabil



By  Daniel     joi, octombrie 15, 2015    Etichete:,,,, 

   Ai nevoie de o idee de cadou care se potrivește pentru oricine și poate fi adaptată oricăror situaţii pe care nu trebuie să dai o groază de bani?
   Îţi propun un astfel de cadou: tricourile personalizate.


 Idee de cadou: tricou personalizabil

   De ce să oferi un tricou personalizat?
   Simplu: poţi surprinde persoana  căreia îl oferi dăruindu-i un lucru special creat doar pentru ea, un dar cu totul special care să-i amintească în fiecare clipă de tine.


   Un alt avantaj al acestui tip de cadou este faptul că nu eşti nevoit să dai mulți bani pe el. Poţi găsi astfel de tricouri personalizate online. Da, ai văzut bine: on-line; adică nu mai eşti nevoit să te duci prin oraş să îţi petreci câteva ore până găseşti pe cineva care se ocupă de așa ceva plus că  dacă ai sta într-un orăşel mai mic o sa îţi fie imposibil să găseşti așa ceva.

   Am avut nevoie și eu de astfel de tricouri si la început am hotarat să caut prin oraş o firmă care se ocupă cu așa ceva dar am dat greş, asa că am căutat bineînţeles pe google, unde am găsit un astfel de magazin de tricouri : Tshirts.ro , aici poţi găsi o gamă foarte variată de cadouri personalizate la super preţuri. 

   Să vă spun experienţa pe care am avut-o atunci când am comandat prima oară de la ei.
   Pentru început trebuie să vă spun că pe site-ul lor am găsit o groaza de modele, frumos împărţite in categorii: amuzante, ilegale, cooldesign, partytime, sex, calculatoare, sport, sigle, nici nu mai ştiam pe care să îl aleg. Tricourile sunt disponibile în mai multe mărimi (XS, S, M, L, XL, XXl) și culori albe, negre și roșii dar și alte culori la comanda) așa că nu trebuie să îţi faci griji dacă i se potriveste sau nu persoanei respective. P.s.: au disponibile peste 300 de modele de imprimeuri, așa că dacă îți lipsește inspirația ai de unde alege!



   M-am decis în cele din urmă și l-am comandat pe acesta pentru ca m-a atras mesajul destul de haios și original:

   Tricoul este realizat din bumbac de calitate iar imprimeul este creat într-un mod cu adevărat profesional, l-am spălat până acum de 10-12 ori, bineînțeles așa cum este precizat pe site și este ca nou.

   Altceva ce am apreciat și mi s-a părut foarte util la tipii de la Tshirts.ro este faptul că îți oferă posibilitatea să îţi creezi propriul model, vă spun asta doarece am avut nevoie de cateva astfel de tricouri pe care le-am putut realiza prin intermediul acestei opţiuni foarte utile si uşor de utilizat. Am făcut pentru voi un mic videoclip unde puteţi să vedeţi cum am procedat.




   
   De fiecare dată când am comandat de pe site-ul Tshirts.ro am fost sunat pentru confirmarea adresei de livrare, ceea ce o să ți se întample și ție. Mi s-a întâmplat o dată să gresesc adresa dar au fost înţelegători și greşeala a fost remediată intr-o clipa. Coletul se expediază prin Cargus în maxim doua zile, iar pentru comenzi de peste 50 de lei ai și livrare gratis. De fiecare dată când am plasat comanda am primit acel apel pentru confirmarea adresei iar a doua zi a și sosit curierul .
   Punct ochit, punct lovit!

   Și să îți mai spun ceva: un tricou cu un mesaj personalizat sigur va atrage privirile celor din jurul vostru prin simplu fapt că poți să îl personalizezi după dorința ta! El poate fi purtat oriunde și în ultimul timp a devenit o modă în rândul tinerilor. 
   
Acest articol este scris pentru competitia "Supe Blog"


About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

2 comentarii:

  1. Ingenioasa ideea cu tutorialul respectiv. Felicitari si bafta pe mai departe! Te invit si eu pe http://bohemianspeeches.blogspot.ro/2015/10/tricouri-funny-reteta-perfecta.html

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube