„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Ce as face eu cu 5000 de euro?



By  Daniel Constantin     joi, octombrie 22, 2015    Etichete:,,, 

   Iata ca proba numarul 7 a competitiei Super Blog ma pune sa ma gandesc ce as putea sa fac cu 5000 de euro, mi-a luat putin sa ma gandesc avand in vedere ca inscriu articolul dupa deadline si asta o sa ma coste cateva zeci de puncte penalizare, dar merita sa incerc. Haideti sa va spun.

    5000 de euro? O groaza de bani ai spune si chiar asa este, avand in vedere ca sunt un student fara sursa de venit, cum mi-a spus o doamna avocat "ministru agriculturii a ajuns falit"( facea referire la numele ministrului de agricultura care este identic cu cel al meu cand m-am dus sa fac o declaratie).
    Am multe variante de a cheltui banii aia in minte, nici nu stiu cu care sa incep...dar cel mai probabil i-as utiliza sa imi cumpar echipament video destinat filmarii aeriene( o drona si o camera pentru aceasta impreuna cu multe accesorii). Iubesc acest tip de filmare.
    Sunt sigur ca toti am visat macar o data ca putem pluti deasupra lumii admirand fel de fel de lucruri frumoase sau mai putin frumoase.

    Cu un astfel de echipament as putea sa realizez videoclipuri de la inaltime cu cele mai frumoase peisaje din Romanica noastra sau as putea sa filmez momentele unice din cadrul nuntii de vis a unui frumos cuplu. Posibilitatile ar fi nelimitate. Acum cu cardul Star Forte de la Banca Transilvania visul meu se apropie de realitate, as putea chiar sa imi cumpar toate chestiile alea in rate fara dobanda.
    Mai ramane sa ma angajez si imi voi depune cererea pentru un super card de credit pe care sa-l folosesc atunci cand imi fac cumparaturile, care pe deasupra ma mai si rasplateste cu puncte care pot sa le transform mai tarziu in bani pentru alte chestii care imi mai trec prin minte.


 
 

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Follow by Email

Totalul afișărilor de pagină

YouTube