„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Locul unde copilul meu si-a infrant frica de stomatolog



By  Daniel     miercuri, februarie 10, 2016    Etichete:,,, 

Andrei este un baiat neastamparat, ca mai toti baietii de varsta lui- are 7 anisori-, dar atunci cand vine vorba de stomatolog lucrurile iau cu totul alta intorsura ... si asta din vina mea. Pe la 5 anisori a avut o mica problema cu un dintisor si am decis sa il duc la un cabinet stomatologic `de cartier` sa-i spun asa. Am ajuns cu el acolo, totul ok. I-am explicat ca nu o sa-l doara, ca domnisoara stomatolog va fi atenta si ca ne vom intorce acasa mai frumosi si cu un zambet pefect.

Dar nu a fost asa, din cauza unei greseli facute de personalul medical din acel cabinet, nu vreau sa ii dau numele, copilui meu s-a ales cu o durere insuportabila si am fost nevoit sa il iau de acolo si sa plec. Dupa acest eveniment neplacut mi-a luat o saptamana sa il conving sa mergem la alt cabinet, unde cei de acolo vor fi atenti cu el, nu vor mai face nici o greseala pentru ca tati va avea grija de asta. Dupa ce l-am convins a trebuit sa ma informez foarte bine privind cabinetele stomatologice din Bucuresti. Am intrebat prietenii si am cautat putin si pe net pentru a fi sigur ca nu mai repet greseala de a alege prima varianta.



Asa am ajuns sa aflu de acesta clinica stomatologica, locul unde Andrei si-a infrant frica de stomatolog. Aici am fost primiti de o echipa de profesionisti, care a inteles imediat prin ce trecuse cel mic si au si trecut la treaba. Din fericire pentru mine, Andrei s-a simtit extraordinar, mi-a zis: `tati stii ceva? Domnisoara de aici a fost asa draguta cu mine si am simtit decat o mica ciupitura cand s-a uiat la dintisorul meu pe care apoi mi l-a scos deoarece mi-a zis ca nu mai e bun si ca o sa imi cresca altul in loc, mai mare si mai frumos..

Asadar a fost nevoie doar de o extractie dentara deoarece avea un dintisor de lapte care se incapatana sa  nu cada.

Va recomand cu drag sa apelati la ei datorita profesionalismului si devotamentului de care dau dovada de fiecare. Clinica Dentalpraxis a devenit favorita mea, locul unde sunt sigur ca voi avea parte de cel mai bn tratament posibil si pentru asta le multumesc.                            


About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

9 comentarii:

  1. Am auzit si eu de ei si m-am decis sa apelez la aceasta clinica. Nu am fost dezamagita... dar au niste preturi maricele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum am zis si in articol: sunt o echipa de profesionisti. Cand vine vorba de calitate cu totii stim ca nu are un pret mic.

      Ștergere
  2. Si eu am fost la ei cu prietena mea, si am fost foarte multumiti de serviciile lor. Le recomand la toti aceasta clinica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand cu intamplarea cu celic, toti ne ducem numai acoo cand avem probleme stomatologice, desi ne dorim sa nu prea avem :)

      Ștergere
  3. Am fost si eu la ei, nu am ce sa le reprosez. Tineti-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tari tipii, m-au cucerit cu devotamentul angazatilor. Le-am recomandat la toti prietenii aceasta clinica

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit de aceasta clinica de la sora mea si am zis sa inerc sa ma tratez la ei. Nu mi se par cei mai straluciti, dar fata de altii la care am fost inainte se vede o diferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot de la niste rude am auzit si eu. Si de atunci daca ma intreaba cineva daca stiu o clinica stomatologica in bucuresti buna o recomand cu placere pe acesta.

      Ștergere
  6. Eu stau chiar in acelasi cartier cu ei. La ei ma duc ori de cate ori este nevoie

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube